Axess kredi kartımı kapattırıp Garanti'den Shop & Miles alacaktım. Google'da bir ön araştırma yapmıştım. Akbank sorun çıkarıyor, illa şubeye gelin diyor, şikayet, şikayet... Okuduklarımın gazıyla 444 25 25'i tuşladım. Amacım kredi kartımı kapatmaktan ziyade, telefonda kavga etmekti. Tam olarak bankalara saydırmam gelmişti. Kapitalizme, insanları müşteri yapmak için takla atarken şimdi neden böyle yaptıklarına kadar biriktirmiştim. Uzun süren bir menüden sonra müşteri temsilcisine bağlandım. En kıl tavrımla "Kredi kartımı kapatıcam ne yapmam gerekiyor?" dedim. Kadın "Buradan yapabiliriz" dedi, ikiletmedi. Şaşırdım, beklemiyordum... "Ee şey benim biraz borcum var, ödiyim öyle mi geliyim?" dedim. "Hayır şimdi kapatıp, gelecek ay ekstresinde ödeyebilirsiniz" dedi. Orada yumuşadım. "Borcum ne kadar?" diye sordum. X diye tahmin ettiğim borcumun 2X olduğunu söyledi. Orada hemen üste çıktım "Ama X yahu, ödedim geçen gün hepsini, kalan da bu kadar işte?!" gibi. Kadın "Önceki aylardan kalma taksitleriniz..." diye başladı ve saydı. Gerçekten saydı. "Gelecek ay hepsini ödeyebilirsiniz" dedi. "Ee şey öö, ben onu bi ödiyim, sonra kapatiyim en iyisi ihi mihi iyi günler" diyerek telefonu kapattım. Tevekkeli değil, göt olmuştum.
Kıssadan hisse: Bankaya rampa yapmadan önce kendinizi bilin, kendinizi!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder