13 Nisan 2010

Splice denince artık HÖ demeyeceğiz.


Google Reader ne rahat şey, zort diye linki basıyorum. Burada bir nebze daha el emeği göz nuru bir yola baş koymuş olduğum için linki basmakla yetinemiyorum malesef.

Daha gelmedi, gelecek bu film: Splice.
Korku ve sci-fi janrından hoşlananlar (en amiyane tabiriyle Event Horizon diyebiliriz) için ilgi çekici olabileceğini düşünüyorum.


Bilimadamları başlarına geleceklerden habersiz bir şekilde "sen bana bunu dedin, sen de bana bunu dedin" kavgası verirken.


İnsan ve hayvan dna'larının birleştirilip yeni bir varlık oluşturmak ve sonrasında gelişen olayları konu almakta bahsi geçen film. Filmdeki bilim insanlarının Dren adı verdiği bu varlık, yamık yımık bir bebekten, bir navi ne kadar güzelse o kadar güzel olabilecek bir kadınımsıya dönüşüyor ve yaratıcılarından birine tabir-i caizse "musallat" oluyor.



Bazı karelerin altına bir şey demesem de olur. Ama format icabı demeliyim.

Tanıdık adamlardan Adrien Brody var rol kesen.
Yönetmen Vincenzo Natali. Kendisi Paris Je t'aime'in Quartier de la Madeleine bölümünü yönetmişti, Elijah Wood'lu ve Olga Kurylenko'lu olan.

Uzun lafın kısası:

Splice!
Haziran'da memleketinin sinemalarında olur.

1 yorum:

halouex dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.