21 Kasım 2010

Bir bayram daha bitti ve...

...görgüsüz arkadaşlarımız hemen kendilerini belli etti.
Bu bayramda İstanbul'da süzüldüğümden midir nedir, foursquare'li ve @'li tweet'ler daha da bir gözüme batar oldu. Nerede olduğunu ve nassıl eşşekler gibi eğlendiğini herkese gösterme çabası zaten toplumun kanayan bir yarası. Sanırım İslam aleminde bu zekat verip herkese söylemek gibi bir denyoluğa tekabül ediyor.

Ben gitmiş olsam aynı hevesle ayfonuma sarılıp tivitlere koşar mıydım acaba? Bu yazı, koşmayacağım ihtimali üzerine kurulu açıkçası.

Fekat bu bayramda ben bir yerlere gitmiş olsam ve sevincimi herkesle paylaşmak istesem şöyle tivitler yazmam muhtemeldi.

- new york i love you.
- barça'da katalanca öğreniyorum.
- what happens in vegas stays in vegas.
- beatles'ın doğduğu yerdeyim...
- kış günü güneşlenmek gibisi yok! evet dubai, sen teksin.
- sistine chapel'deki tarihi doku beni benden aldı.
- @wembley stadium with zillions of others
- inanamıyorum champs elysees'deki virgin megastore kapanmış!!!
- saatlerdir rötar yüzünden havaalanındayım. #thy

Sevimsizlik hüküm sürüyor.

1 yorum:

Ali dedi ki...

istanbul was so cool =P