25 Kasım 2008

Dünyadan bir akşamüstü

Günlerden bir gün Ted Mosby bir hata sonucunda kendisini Central Perk'te otururken bulur.
Ortama adapte olmak adına bir Americano içebilmek için garsonu çağırır.
Garson; Sarah Connor'dır. "İçine bir de espresso shot koyim mi?" der.
"Koy anasını satim" der Ted.
Bu esnada sokakta yanlışlıkla bir at kakasına basan Carrie Bradshaw tuvaleti kullanmak üzere mekana girer.
Bileğini burkmuş olduğunu görürüz, fakat daha şanslı olamazdı.
Gregory House, Ted'in çaprazındaki çift kişilik masada kendi konuşmasını kaydetmektedir.
Carrie Bradshaw olabildiğince yavşak bir ses tonuyla konuşur:
"Doktar Hoos, bileğimi burktum ama asıl canımı sıkan tezek kokan Manolo'larım"
House, Carrie'ye bir göz atar,
"Manolo aslında özünde Han Solo'yu barındırır" der.
Carrie aval aval bakmayı sürdürür.
Bu esnada Ted hala kahvesini içememektedir.
Sarah'ya seslenir:
"Nerde kaldı Americano'm? Kolombiya'da tanıdıklarım var, daha hızlı halledebiliriz" diye kötü bir espri yapmayı da ihmal etmez.
Sarah Connor da "Ben robot kullanmıyorum, prensiplerime aykırı, suyun kaynamasını bekliyorum" der.
Ted duyduklarına inanamaz. Aman tanrısı, prensipleri olan güzel bir kadın, daha iyisi olabilir miydisi.
Hemen oracıkta evlenme teklifi eder.

Aslında siz de ben de biliyoruz ki Ted'in birine evlenme teklifi ederken aradığı iki kriter var:
Kadın olsun, bir de kalbi atsın.

7 yorum:

vic vega dedi ki...

görüyorum ve artırıyorum,.. kadın olması kafi,..

vic vega dedi ki...

görüyorum ve artırıyorum v 2.0,.. hermafrodite bile varım,..

Deniz Coşkun dedi ki...

ehaha

müdür dedi ki...

hermafrodit lafını ilk lise 2 de bir vcd takasında duymuştum, o zamanın classic media playerı ile oynatıcam die kodek aramaktan baya bi vakit geçirmiş, saatlerce süren çalışmaların sonucu açılan .avi formatındaki sahneyi görünce vomitting101 almayı uygun görmüştüm, burda gördüüm aycanın bu kelimeyi hatırlamış olması ve benim şirkette çok sıkılmış olmam...

Deniz Coşkun dedi ki...

ehahah vomitting101 muse konserinde de ben almıştım hatırlarsan.

Deniz Coşkun dedi ki...

sene 2002. muse henüz kötü müzik yapmaktaydı.

müdür dedi ki...

zor bi konserdi, yannız bırakılmıştık hatırlarsan minik birer piç gibi