02 Nisan 2009

Raging Atheist

Tüm ateistler, toplanın!
Heyt be.
O kadar da değil belki.

Ekşisözlükte ateizm başlığı altında,
"kendinle yüzleşememek ve korkaklıktır" türünde birtakım entry'ler görüyorum.
Bunları yazan yazarlara giydirmek va kendimi de ilan etmek bir süredir hobim. Marmara'ya cacık olur bunlardan. Olur olur.

Evet bunu yapıyorum, iyi mi yapıyorum, bilemiyorum. İçim de rahatlamıyor ama.
Böyle bir şey söylemeden de duramıyorum. Benim gibi düşünenleri beklerim. Siz de giydirin anasını satim.

Benim elimde bir liste var, "kendiyle yüzleşemeyen ve hayattan korkan insanlara birkaç örnek" diye yolluyorum kendilerine.

bkz. albert einstein
bkz. ernest hemingway
bkz. charles darwin
bkz. bertand russell
bkz. bernard shaw
bkz. karl marx
bkz. denis diderot
bkz. thomas edison
bkz. sigmund freud
bkz. albert camus
bkz. david hume
bkz. jean paul sartre
bkz. schopenhauer
bkz. bill gates

ve tabii

bkz. aziz nesin

7 yorum:

bigbeckenbauer dedi ki...

bkz. maralcan emre
bkz. bilal orhan peksoy
bkz. robbie fowler

bop dedi ki...

kaç paraydı 50 poundmuydu ne.antibaptis ettirebiliyosun kendini. ateistlerin son kampanyası. biz anti-sünnet ettiremeyiz teknik olarak imkansız. zaten aramızda memnun olanlarda var gerek yok.

bigbeckenbauer dedi ki...

anti-sünnet biraz zahmetli olur.

Deniz Coşkun dedi ki...

there is no god'ı
there is probably np god yaptırdılardı anti-atheist'ler de. o otobüs giydirmeleri için. antibaptism de yani, ne bileyim, o da beyhude bir çaba gibi geliyor, banane, baptism şımaptism.

ayrıca sünnet şımünnet. ne farkeder.

vic vega dedi ki...

arkadaşların uçurumdan atlasa sen de atlayacak mısın yavrucuğum gibi bir yazı olmuş,.. den-hur'a inanmıyorum ama bir güç var,..

Deniz Coşkun dedi ki...

bana kalırsa öyle olmamış aycan. nasıl atıyorsun sabah sabah, nasıl. ama hepsine birer birer laf yetiştireceğim.

arınpaşa dedi ki...

elhandürülla