27 Temmuz 2010

Hitabül

Geçen konuştuk. "Hitap kelimelerimizden en çok hangisi kullanılırsa kıllanırsın?" başlığı altında bir anket açtık. Seçeneklerimiz
a. Abi (Ağbiie)
b. Moruk
c. Ajan
d. Hacı

idi. Ben ajan denince bir kıllanırım. Birimiz moruktan kıllanıyormuş. Peki ya siz?

4 yorum:

hevesli bardak dedi ki...

moruk. tek geçerim.

vic vega dedi ki...

moruk derim ben, ondan kıllanmayacaksın. gringo derim bazen, ona da kıllanmak yok. hacı demişliğim de var. yalnız ajan beni bi ürkütüyor.

Elif dedi ki...

Moruk cok severim diger hepsine kilim

Sinefilim dedi ki...

e. Hiçbiri
Vallayi hepsini ayrı ayrı seviyorum.