03 Ağustos 2010

Freefall #2 (Bu kez şoförümüz Shuffle)

Foals-Cassius çıktı bir anda, bir dinazor görüyorum, mor olabilir, heroin hero oyunu vardı, carry on my wayward son sözlerini ezberleyip tatile çıktım, yüzmeyi sevmem, hep boynum ağrıyor, sirdalud bunun cevabı, rusça olduğunu gördüm, müzik olunca kendi düşüncelerini dinleyemiyorsun hep başkalarının arabasında seyahat ediyorsun, o yüzden belki gemiye binilebilir, hem gemiyle güney amerika'ya gidilebilir, gidilip puro sarılabilir hiçbirşey yapılamazsa, ama sonra meksiya'ya gidip la santa muerte'ye tapmaya başlarsak ne olacak, ben tapabilirim, eğer uyuşturucu baronları can güvenliğimi sağlayacaklarsa, ama meksika deyince hep bir evlilik geliyor aklıma, bak karşıda bir televizyon var ve kapalı ama bazen yine de ona bakarken buluyorum kendimi kısa bir süreliğine, buna yirmibirinci yüzyıl piçi derim geçerim normalde ama öyle değil, siyah olması çok ilgi çekici bence kapalıyken, açıkken çok renk var üstünde, gece olunca da öyle, karanlıkken renk yok hem, rengin kaynağı ışıksa, o zaman kutuplarda yaşayan insanların renk algısının bizden farklı olması gerekirdi bence, bu işte bir enayilik var.

Hiç yorum yok: