26 Ekim 2010

Afedersiniz...


Şu an öyle bir an ki malesef ölümsüzleşmesi gerekiyor.
Ama anın bir esprisi yok.
Bir espri olur mu diye bekleyeceğiz kısacası.

Yine bir düşünceler geçidi... Serbest atlayış.

- Gerçek hayatta Gtalk'ta konuştuğum gibi konuşsam... Mesela arkadaşın kapısında "geldim ben saygısızca aldatmanın tadına varınca" desem. Demesem.

- Guitar Hero'da expert'te çok ama çok zorlanıyorum. Gözüme koyduğum, o çok sevdiğim şarkıyı bitirmeye çalışıyorum 1 saattir ama ollllmuyor. Practice modunu açtım, orada çaldım, şarkıyı açtım. Bitmedi. Bitiremedim.

- Eskiler "Bir insanı tanımak için onunla tatile çık" derler. Artık daha kolayı var: Bir insanı tanımak için onunla metroya bin. Beraber peronda bekleyin. Tren gelince ne yapıyor bir bakın. İnenlere yol veriyor, sonra kendisi biniyorsa tamamdır. İnsanları yara yara içeri giriyorsa sıkıntı çok ama çok büyük. Moronluk desen var, öküzlük desen var. Varoğlu var.

- John Lennon yaşasa bugün 70 yaşında olacaktı. Canlenın. (ı-ıh donny; v.i. lenin)

- Amy Winehouse'ı anası doğurmamış, sıçmış. Ama sahiden de öyle değil mi yaa...

- Neden bilmiyorum ama Space Jam'in soundtrack'i var bende... (...(...(... -inception

- Californication harika bir dizi ama o David Dukunov çirkin lan?

1 yorum:

Ali dedi ki...

oo G-talk ama konuşmanın g noktası =P
normal de de öyle konuşsak..ben de kendimi g-talk da daha eğlenceli buluyorum. ama yazmadan önce, yazarken insan hep bir düşünmeye vakti oluyor,bir de yazdığın şey insana kendi sesinden daha fiktif geliyor öyle olunca saçmaladığını hissetsen de daha az rahatsız oluyosun,daha özgür oluyosun..=)