25 Ekim 2010

Kış Düşmanlığım



Her arkadaş grubunda vardır en az bir İskandinav. Bu İskandinav arkadaş soğuk havayı sever, kış çocuğudur, yazdan tiksinir filan.
Hey yarabbim.

Ben sevmiyorum. Neden sevmiyorum? Kışın nesini sevmiyorum?

- Kapalı ayakkabılar giymenin getirdiği soket çorap zorunluluğunu sevmiyorum. Ayak bileklerinde çorap lastiğinin oluşturduğu izi sevmiyorum. Eğer çorap lastiği çok sıkıysa ayak bileğini sürekli kaşımak istemeyi sevmiyorum.

- İçimize kalın kalın kıyafetler giyip metroya girdiği anda “ter boşalması” durumunu sevmiyorum.

- Montların, gocukların sigara kokmasını sevmiyorum.

- Kar yağdığında yavaş ve dikkatli yürümek zorunda olmayı sevmiyorum.

- Kar topu atayım mı he? yavşaklığını sevmiyorum.

- Kedilerin, köpeklerin, evsiz ve barksızların dışarıda soğuktan kıvrandığını görmeyi sevmiyorum.

- Vestiyere üst baş bırakmayı sevmiyorum.

- Belim açıkta kalınca hemen üşütmeyi sevmiyorum.

- Külotlu çoraplara yoldan sıçrayan minik çamurlu damlaları sevmiyorum.

- Sabah yataktan kalkınca yüzümü yıkamak için suyun ısınmasını beklemeyi sevmiyorum.

4 yorum:

Toros dedi ki...

Böyle söyleyince mantıklı.

p.kto dedi ki...

Kış çok ipne bişey...

Deniz Coşkun dedi ki...

hele ki izmirliyken

bop dedi ki...

iskandinavya'da şunlar yok:
1)İçimize kalın kalın kıyafetler giyip metroya girdiği anda “ter boşalması” durumu
2)Montların, gocukların sigara kokması
3)Kar topu atayım mı he? yavşaklığı
4)Kedilerin, köpeklerin, evsiz ve barksızların dışarıda soğuktan kıvrandığını görmek
5) Külotlu çoraplara yoldan sıçrayan minik çamurlu damlaları
6)Sabah yataktan kalkınca yüzümü yıkamak için suyun ısınmasını beklemek

Bunun üstüne nerdeyse herkesin özel dağcı kıyafeti var. İşte bu yüzden çok seviyolar karı kışı. Ama kişisel olarak ben de sevmiyorum. Soğuk karanlık pis olaylar.