17 Mart 2009

Mal fenerli bize bir şeyler anlatmaya çalışıyor...

Biz hepimiz bir olalım
Yaşa Fenerrrbahçe!
Gönüller bir olalım
Yaşşa Fenerrbahçee!

Gönülleri versek de
Takımımıza sahip çıksak da
350 YTL - 50 YTL arası değişen o biletleri alsak da
Stadımıza gidip otursak da
Hoppalayıp zıplayasak da

Samba dansı etsek de
Elleri havaya kaldırıp sallasak da
Etrafımıza baksak da
İnsanları selamlasak da

Futbolcular gelince
Eğer- elleri havaya kaldırıp bakalım
Futbolcular böyle böyle yapınca
Ayağa kalkıp alkışlayalım

Gönülleri versek de
Takımımıza sahip çıksak da
Her zaman yanımda olsak da
55.000 kişilik stadımıza gitsek de
Oraya sahip çıksak da

Taraftarlarnan dizilip -ıhı- uzanınca
Loke loke oynayalınca
Top -(pause)- gelince
Taraftarlara atmayıp sahadan -(pause)- başka tarafa atsak da

Takimimiza sahip çıkalım
Başka bir şey düşünmeyelim
Stadımıza sahip çıkalım
Futbolcularımıza sahip çıkalım!
Sahip çıkalıım!
Fenerbahçe'nin yüzüncü yıl şarkısını ayakta kutlayalı-ııı-ııı-mmmm-mmm...

3 yorum:

vic vega dedi ki...

Nedir bu marş yazma hevesi deniz? Milli marşlardan futbol sloganlarına, bu geniş portföy oluşturma hevesi neden?

Deniz Coşkun dedi ki...

ben yazmadım, deşifre ettim bunu sadece. ama iyi bir noktaya parmak bastın; şimdi ben yazarım ya hani, REKLAM yazarı, her şeyi yazarım manasında iş başvurusunda bulunuyorum ilgilenenlere.

bigbeckenbauer dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=BvLQop_Lz0M&feature=related