29 Haziran 2009

Her yerde Sacha Baron Cohen'in kaba etleri var.




Ben de diyordum ki nerede kaldı Sacha Baron Cohen.
MTV ödüllerinde Eminem'e yaptığı özel 69 hareketiyle yine gönüllerde taht kuramamayı başardı.

Eminem'i de çok matah bulduğumdan değil. Ama"Yapılır lan bu erkek adama?!?!"


Brüno artık kendisi. Tagline'da kullandığı gibi:

"Borat was so 2006"

Geçen hafta Conan'a katıldığında karakterine göz atma fırsatı buldum. Yine münasebetsizliklerden münasebetsizlik beğendi. Yine "Acaba az sonra ne yapacak da etrafta bir ölüm sessizliği gelişecek" hissi yarattı. Eurovision'da işaret parmağı oryantali yapan kadında hissettiklerimi hissettim zaman zaman.

Brüno götünü açarken Conan korkuyor. Kendini ifade eden bir çalışma

Kugensack bir de.

Bence başarılı bir insan. Eminim bir karaktere bürünmediği zamanlarda da son derece enseye şaplak bir kişidir. Sadece yarattığı karakterlerin hepsinin içinde "göt" öğesi olmasını götsel buluyorum.

Yine göt. Hem bu sefer bakımsız göt.


Adama bu kadar göt attıktan, ay bok attıktan sonra, şu aile fotoğrafını görünce bir anda affediverdim.
Ekmek parası ne yapsın, çocuğuna iyi bir gelecek hazırlamak için götünü başını açıyor adamacağız. Altın kalpli fahişe. Hayat yolcusu.

Hangi ana yüreği dayanır bu mutlu aile tablosuna. Isla Fisher, Cohen ve kızları Olive.

4 yorum:

Elmoş dedi ki...

Ben Eminem'in madarasyonuna çok gülmüştüm. "Adamda bahtsız deve kısmeti var, seneler sonra albüm malbüm geridönüşlüyor, başına ne geliyor bak. Kim adam yerine koyar artık o albümü" diye düşünmüştüm. Sonra E! News'da dinledim ki meğersem biliyormuş olanları, şovun parçasıymış. AAA.

Deniz Coşkun dedi ki...

Eheheh. "Biz hiç yaşamamışız" demiştir şovun sonrasında kesin =)

bigbeckenbauer dedi ki...

deniz, seninle ilgili tek hayal kırıklığım bu adama beslediğin sempatidir.

arkadaşlığımızın daha sağlam temellere oturabilmesi için belirtmek istedim.

hevesli bardak dedi ki...

Ne o öyle bebeğin sepetini? kavrayıp bicepsleri serme filan, abuu göğüse bak bi baştan bi başa bak bak bitmiyör töbe estafu