31 Temmuz 2009

Ah özgürlük Vah 3G!

Vodafone'un 3G kampanyasında bir Zülfü Livaneli eseri olan Ey Özgürlük'ü jingle olarak seçmesi gündemime bomba gibi oturdu. Aslında, bundan çok, Ey Özgürlük'ün işveren olarak kendine Vodafone 3G reklam kampanyasını seçmesi kanıma dokundu.
Çakma solculuk yapma isteğimden değil kesinlikle, yalnız bu ne perhiz bu ne lahana turşusu.

Ey Zülfü Livaneli, Ey Özgürlük derken sen, Ey 3G teknolojisinin hayatımıza getireceği, Ey hızlı interneti, Ey tasarladın?

Kabına kacağına ve kuşların kanadına özgürlük yazarken 3G'ye isim çalışması mı yapılıyordu o sırada da, "Biz önden ismi görelim, ona göre logo çalışın" mı dediler?

Tek yol 3G olmuş. Viva la 3G olmuş.
Bundan böyle ODTÜ Stadyumuna hep birlikte 3G yazarız biz ya. Yazarız be dayı be.
Ama ben G'nin altında durucam gibi yapıcam, aslında yumuşak g'yi oluşturucaaaam...
Ay kikikiki allaşkına ne alem kadınım öptm kib byez.

4 yorum:

nergis dedi ki...

ey tasarladin?
çok sinir olmak ben celebrity amcalara benzer sebeplerden.
nergiskaracan likes this adeta.

Ali dedi ki...

3Gne 3Gne 3Gne bandım,bedavamı sandım,para verip aldımmm..(şarkının orijinali 3D ile söyleniyo ama zamanla bozuluyo herşey, Oook şimdi bir köprü bulmam lağzım =P=) )

Den-hur dedi ki...

zamanında olacak o kadar'da şöyle bir skeç vardı:

Memurlar, açlıktan ağzınız mı kokuyor?
Hiç üzülmeyin, artık yeni ağız spreylerimizle siz de kodaman olacaksınız. Et esanslı, tavuk esanslı ve balık esanslı ağız spreylerimiz mevcuttur.

Bu 3g de buna mı tekabül etti ne, adeta. Adetaaaa.

Ali dedi ki...

kullananlar 3 den çok 2.1 G gibi diyorlar..sonracıma Turkische 3G diyen var...var oğlu var yani