08 Eylül 2009

Hayatta 2 tip insan vardır...

Biri destekli sallayan, öteki desteksiz sallayan.
Duyduğum en desteksiz sallamalardan bir demet oluştursam, zirveyi tıbbi konular hakkındaki sallamalar kapatmış olurdu.

Örneğin, halüsinasyon mevzu. Hani kimsenin ne s*k olduğunu tam olarak anlamadığı. Sosyal çevrenizden duyduklarınıza dayanırsanız, en az %50'si ya şizofren, ya beynen başka bir sakatlığı var o esnada, ya da asit dönemine denk gelmiş. Normal ve sorunsuz bir insanın durduk yere halüsinasyon deneyimlemesi kadar anormal bir şey olamaz. Farklı bir yerden de olsa, aynı bayatlığı taşıdığı için, onlar, high on life olsa gerek. O yüzden ne yapıyoruz, bu arkadaşlara da he deyip geçiyoruz.

Başka bir sallama ise; of bu artık alenen ta*ak geçtiğim: Bir gün arkadaşlarla ruh çağırdık, geldi abie. İnanmam böyle dandik şeylere dediğinde bir de hey şu yumurtaya can veren rabbim didaktikliğinde ikna etmek için özel bir gayret oluşur bu kimselerde. Neden? Senelerce aklı selim yetişmişim ve dağ gibi insan olmuşum evvela. Külliyen öküz bokusunuz. He deyip geçmiyorum bile bak.

Bir diğeri de küçükken sarışın olanlar. Artık, yapılmaz ki bu ama bu kadar sık. Hayır arkadaşlar, küçükken sarışınsanız bile şu anda değilsiniz. Yani bunu büyük bir özlemle ve gururla dile getirmenize gerçekten hiçbir gerek yok. Tıpkı Umut Sarıkaya'nın bir karikatüründe dile getirdiği gibi "Dede sen de sktir git Girit'e biraz takıl sonra gel ordan" (O da soyumuz Kripton'dan geliyorlardan)

Bayıldıklarımdan bir tanesi ise ünlü insan içeren anılar. Mübalağa sanatını buram buram içinize çekebileceğiniz hikayeler dinleten. Yalnız dikkat etmek lazım, o ünlü insan sandığınız kadar ünlü olmayabilir, rezil olabilirsiniz bir anda. Olanı gördüm. Ağlaya ağlaya baba evine gitti, haber alamadık.

NSFW olmak uğruna bunu da eklemeliyim: Posta yalanı. "Kaç posta?" sorusuna verilen hatalı cevaplar. Bu tip sallamaları genelde abazan ve afedersiniz karıya kıza aç arkadaşlarımızdan duyarız. Bunlar öyledir ki, görme ve koku duyuları gelişmiştir, zekaları kavruk kalmıştır.

Daha ne sallamalar var tespit etmek ve gözünüze sokmak istediğim. Ancak gün 24 saat.

5 yorum:

paper doll.. dedi ki...

küçükken sarışın olanlar!!!
karşılaştığım 10 kızdan 4buçuğu hala bu yalanı söylemekte!!
"aslında ben küçükken sarışınmışım, resimlerim de var valla bak getiririm bigün.. dedem beni sarı kafa diye severmiş hep, sonradan koyulmuşum"
neden yani neden? küçükken sarışın olmanın ama sonradan saçlarının koyulmuş olmasının sana şimdiki zamanda ne getirisi var? ayrıca sarışın olmak ne zamandır bir gurur kaynağı?? neden böbürleniyosun bana bunla?
yine sinirlendim.

hevesli bardak dedi ki...

"Lafı bi soktum göt ettim"ciler var, asla laf sokacak zekaya sahip olamadılar ama hala atar tutarlar. Olayı da anlattırsan görürsün ki göt etmemiş kralından göt olmuşlardır "ne dicek bişey demedi tabi döndü gitti". Herif sklememiş bile, hala konuşuyo salağa bak.

enola is gay dedi ki...

ben küçükken sarışınmışım ama gerçekten.

Deniz Coşkun dedi ki...

söylemekle olmaz. fotolar çıksın artık meydana.

enola is gay dedi ki...

alala ben buraya yazdıydım cevaben.

benden sarışın olur mu olmaz. foto dedin çark ettim. ama benm ablam sarışınmış gerçekten. fotoğraf var ama evde =p
ama ablamın hiç ben sarışınmışım dediğini duymadım.
belki de sarışın çocuk güzeldir diye demiştim. ben çocukken çok güzelmişim demek içün belki.
ben de ablam sarışınmış diyorum ki benim genlerimde sarışın çocuk olma potansiyeli görülüyor. evlenin benimle.