08 Ekim 2009

Bono iğrenç. U2 da ona keza.




U2'nun Türkiye'ye gelişine ne diyorsunuz?
Sizce de Bono tam bir insan müsveddesi değil mi?
Sahiden herhangi bir olayı olmayan aptal saptal bir grup bence U2.
Hatta alıntı ediyorum; "İrlandalı Bon Jovi".

Posers.

Bono o kadar itici ki.
Gözlükleri, saçı, başı, hele o sesi, hele o sesi! Bir puştluk akıyor ağzının kenarlarından. Yaya yaya, sahne önüne yayıla yayıla mikrofonu taciz edişi. Sosyal sorumluluğu rock star imajına yedirmeye çalışışı. Ah o çabası.

Ah bir gün Bono'yla bir karşılaşsam, ah bir!
U2 sever bi' insan gibi yaklaşıp, o benden sıkılıp göz temasını kestiği anda o tokadı bassam!??!! Ona orada insanlık dersi veriversem ayaküstü, biri senle konuşurken gözünün içine bakacaksın diye, ah ah AH!

The biggest crap in the world.


Ya bir de dikkat ettiniz mi bilmiyorum ama, Bono baya baya tiki kız gözlükleri takıyor ya?!
O gözlükleri neden taktığının cevabını da yukarıda gördünüz sanırım. İçindeki Deccal'i tutamamış artık. Pis herif.






3 yorum:

hevesli bardak dedi ki...

U2'nun yaşıtlarımız arasında kayıtsız şartsız o yee oluşu yüzünden nefretimi yıllardır kalbime gömüyordum. Cesaretim yoktu bunu söylemeye, cesaretim yoktu doğruları haykırmaya. Yıllarca "Ben almayayım" demekle yetindim ezik gibi. Ellerin dert görmesin.

Ali dedi ki...

you too? makes 2 of us :)

hillarious episode ;)..ne zaman haberlerde çıksa her zaman bono mu? bune bu bakışıyla baktım durdum...

ama hak yememek adına safeguard alim, müzikten anlayan bir arkadaşım çok seviyor..

Bahadır dedi ki...

South Park sağolsun :D