11 Haziran 2010

Sorunlu çiftlere Jack Bauer'dan tokat gibi terapi


Cheaters diye bir poroğram vardı hatırlayana. Şikayetçi eşler, rahatsız oldukları eşlerinin peşine Cheaters ekibini musallat ederlerdi. Sonunda da gafil avlarlardı.

Şimdi diyorum ki, ideal bir dünyada, bu Cheaters programının sunucusu Jack Bauer olsun. Bauer'a hamfendiden telefon gelsin ve olaylar gelişsin.



"Merak etmeyin hamfendi, Cheaters ekibi olarak icabına bakacağız, you gotta trust me on this "


"Oha çok kızdım ulan!"


"Chloe, duyuyor musun beni, we found our leverage"


"Sok o parayı cebine geri, arıyorum hamfendiyi. American government does not negotiate with terrorists."


"Bir daha olmasın, önce dizine sonra çüküne sıkarım. There are millions of people's lives are at stake. "


"Ücretim ne mi? Hamfendi, yüzünüzdeki şu minnet dolu ifadenin bendeki yansıması var ya, işte o benim ödülüm "


İşte bir Cheaters programının daha sonuna geldik. Çantamı alır giderim.

Hiç yorum yok: