01 Mart 2011

Roma İmparatorluğu'na hoş geldiniz (aka Bafilerde inecek var)


Bu yazıya nasıl girilir bilmiyorum.

İçimden sadece MAŞALLAH VAYVAYVAY demek gelirken hem de...

Aylardır birçok arkadaşımın, ağızlarından salyalar saçarak önerdiği Spartacus ile, ikinci sezonun final bölümüyle tanıştım.
O kadar iyi bir bölümdü ki hemen ilk sezona, yani Blood and Sand'e dadandım.

Kurgusu, sinematografisi, senaryosu... Tamam fena değil ama...
Dizide yoğun bafi ortamı var. Roma işte. Hiç beklemediğim yerde beklemediğim anda memeler gördüm ben. Yer gök memelerce. True Blood'dan da bafidar bir dizi bu. Üstelik beti benzi atmış kırılgan indie vampirler değil de, böyle feromonun bağrından kopan gladyatör abiler var. Ful frontal. Sadece meme ve kuku değil, pipi de. Erkekler de en az kadınlar kadar et parçası, seks kölesi. Ne diyim, seyretmesi bir keyifli bir keyifli. Özellikle binge şekilde tıkınırken çok iyi geldi onca vücut sıvısı görselliği. Yetmedi, ofisten çıkmayıp öğle yemeğinde de Spartacus eşliğinde beslendim. Birlikte iyi gider, Spartacus ve yemekler.

Neyse, bu Trakyalı abinin sımsıkı eblerini ve düzgün fiziğini bir arkadaşıma dile getirdim dün, erkek olduğu için tepkisi "Yazıklar olsun" oldu. Üstüne gitmedim, erkeklik gururunu kırmak istemedim.
Kız arkadaşıma anlattım "Malzeme çıktı" dedi. (You go girl)

Bu arada şu anda #blogumadokunma aktivasyonu gerçekleşiyor twitter'da, ben de dandik ancak ahlaksız içeriklerimle bu harekete destek vermek niyetindeyim. Sevgiler, saygılar.

Hiç yorum yok: